עורכי דין

 
 

 

 

 

 
 
מה הם ההבדלים בין תרגום נוטריוני לבין אפוסטיל?  , מהו אפוסטיל?  , מהו יפוי כוח כללי?
 
 
תאונת עבודה בדרך- כל המידע

תאונת עבודה בדרך- כל המידע רבים אינם יודעים, כעי תאונת דרכים, עשויה להיחשב כתאונת עבודה. הינה, פיצוי מהביטוח הלאומי וכן, פיצוי נוסף מחברת


פורסם: 11/8/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית עורך דין דיני עבודה

תאונת עבודה בדרך- כל המידע

רבים  אינם יודעים, כעי תאונת דרכים, עשויה להיחשב כתאונת עבודה. הינה, פיצוי מהביטוח הלאומי וכן, פיצוי נוסף מחברת הביטוח.  ישנם חוקים וקריטריונים מבוימים בדבר תאונת עבודה בדרך- כל המידע. למשל אם אדם מגיע אל או מעבודתו ולא עצר באף מקום או ביצע סידור אישי שלו, כגון עצירה לקניות או לאיסוף הילדים מביה"ס או הגן, זה ייחשב כתאונת עבודה. גם אם אדם מסוים עובד כנהג או שליח, במהלך עבודתו קרתה לו תאונת דרכים, היא תיחשב כתאונת עבודה .

אם נגדיר זאת נכון, על פי החוק, תאונת דרכים שקרתה תוך נסיעה ממקום העבודה או אפילו הליכה תיחשב כתאונת דרכים שהיא בעצם תאונת עבודה.

סטייה מהדרך המקובלת לעבודה וממנה- לא נחשבת כתאונת עבודה

כאשר אדם סוטה מהדרך, כגון בדרך מהעבודה, עצר לפגישה  עם רופא, בדרך לרופא הייתה לו  תאונת דרכים, תאונה זו, לא ייחשב כתאונת עבודה כי אם לתאונת דרכים רגילה, אזי, הוא יצטרך לתבוע את הביטוח של הרכב הפוגע כאשר הנסיעה או הליכה מהעבודה או בדרך אליה, או בזמן שעות העבודה, תאונת דרכים, תיחשב כתאונת עבודה לכל דבר ועניין. יש לציין, כי אין הבדל, בין עובד עצמאי או שכיר, תאונת עבודה נחשבת עבור שניהם, הן השכיר והן העצמאי. זו הסיבה שיש לוודא לגבי תאונת עבודה בדרך- כל המידע . קל לבדוק, את התנאים שבגינן הייתה התאונה כלומר אם במסגרת העבודה, או אם מדובר היה בסטייה מהדרך.

תביעה באמצעו הביטוח הלאומי וחברת הביטוח

ראשית, אם יש סברה שהיא אמיתית ומדובר בכל זאת על תאונת עבודה, יש להגיע עם עוה"ד, למוסד לביטוח לאומי, שם ניתן יהיה לקבוע וועדה רפואית, אשר הרופאים בה ידונו, על  אחוזי הנכות ואם הם יהיו נמוכים מדי,  ניתן יהיה להגיש וועדת ערער, או תביעה באמצעות ביה"ד לעבודה באזור מגוריו של התובע. אם אתם נפגעי תאונת דרכים, כאשר הייתם בדרך לעבודה או ממנה, יש לברר על תאונת עבודה בדרך- כל המידע , אם באמצעות פורומים, אתרים ברשת וייעוץ אצל עורך דין תאונות עבודה המתמחה בתחום.